reklama
reklama

Realizacja projektu Erasmus + w wirtualnej rzeczywistości

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Realizacja projektu Erasmus + w wirtualnej rzeczywistości - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Publiczna Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Tłuśćcu od września 2019 r. realizuje międzynarodowy projekt Social Media Educational Purposes, który powstał w ramach programu Erasmus+. Głównym jego założeniem jest oferta alternatywy dla biernego spędzania czasu przez naszych uczniów w Internecie i mediach społecznościowych.
reklama

 

Projektu Erasmus + jest realizowany zgodnie z wytycznymi, a miejscem jego spotkania jest przestrzeń online. Dlatego też od 26 do 28 kwietnia miały miejsce  wirtualne spotkania uczestników projektu  Media społecznościowe w celach edukacyjnych, którego gospodarzem była Publiczna Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Tłuśćcu. Szkołę reprezentowali uczniowie klasy V, VI  i VII: Kevin Wsół, Emilia Karwowska, Ewelina Matejko, Amelia Węgrzyniak, Jagoda Zdunek oraz Kacper Wsół, pod opieką p. Anny Meleszczuk-Domańska, p. Joanny Oleksiuk i p. Adama Lemieszka.

 

WIĘCEJ INFORMACJI Z MIĘDZYRZECA ZNAJDZIESZ TUTAJ

Spotkania trwały zgodnie z założeniami projektu trzy dni. Pierwsze spotkanie online rozpoczęło się w gronie nauczycieli od omówienia szczegółów pracy i przydzielenia zadań. Następnie stworzono środowisko pracy forum Twinspace i Learning Apps.org.

Po południu uczniowie ze szkół z Grecji, Bułgarii, Turcji, Rumunii i Polski dokonali autoprezentacji i opowiedzieli o  swoich sposobach spędzania czasu wolnego, hobby i zainteresowaniach. Kolejnego dnia zaprezentowano uczniom środowisko Twinspace i poproszono o  umieszczenie swoich wypowiedzi na temat przyszłości mediów społecznościowych na Twinspace Forum. Następnie młodzi uczestnicy wirtualnego spotkania brali udział w  webinarium na temat środowiska Learning Apps. Org. Zdobytą wiedzę teoretyczną uczniowie wykorzystali, tworząc aplikacje za pośrednictwem Learning Apps, Kahoot.

Ostatniego dnia w trakcie spotkania online, którego stroną techniczną zajmowali się Panagiotis Georgalas i Adam Lemieszek uczniowie  prezentowali efekty swojej pracy. Na zakończenie wszyscy uczestnicy przystąpili do rywalizacji w stworzonych przez siebie grach. Wszyscy uczniowie zaprezentowali wysoki poziom wiedzy dotyczący mediów społecznościowych, zaś partnerzy wykazali się dodatkowe wiedzą o Polsce. Zwieńczeniem projektu było uzyskanie certyfikatów uczestnictwa oraz dokumentu Europass.

To wyjątkowe, dostosowane do pandemicznej sytuacji i obostrzeń w przemieszczaniu się spotkanie pozwoliło na praktyczne wykorzystanie mediów społecznościowych w celach edukacyjnych. Niemniej, wszyscy zagraniczni uczestnicy wyrazili chęć przyjazdu do Polski i   spotkania w realnej rzeczywistości - mówi Anna Domańska z SP w Tłuśćcu

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama