Kto może zgłaszać kandydatury?
Wnioski o nadanie tytułów mogą składać:
- Stowarzyszenia, organizacje społeczno-polityczne i wyznaniowe oraz grupa mieszkańców składająca się co najmniej z 20 osób – za pośrednictwem Wójta Gminy.
- Przewodniczący Rady Gminy.
- Komisje Rady Gminy.
- Wójt Gminy.
W przypadku zgłoszeń od organizacji wymagane są podpisy osób upoważnionych do reprezentowania wnioskodawców oraz odpowiednie uchwały. Grupa mieszkańców powinna załączyć listę z adresami, numerami PESEL i podpisami wszystkich członków grupy.
Kogo można zgłosić?
- Tytuł „Zasłużony dla Gminy Międzyrzec Podlaski” przyznawany jest przez Radę Gminy osobom i instytucjom, które w wyjątkowy sposób wpłynęły na życie lokalnej społeczności. Może go otrzymać zarówno osoba prywatna, jak i organizacja czy instytucja. Wyróżnienie to można przyznać osobie żyjącej (za jej zgodą) lub pośmiertnie.
- Honorowe Obywatelstwo Gminy Międzyrzec Podlaski to prestiżowy tytuł nadawany przez Radę Gminy wybitnym osobom szczególnie zasłużonym dla Gminy. Podobnie jak w przypadku tytułu „Zasłużony dla Gminy”, może być przyznane za zgodą osoby żyjącej albo pośmiertnie jako wyraz najwyższego uznania.
Do kiedy można składać wnioski?
Termin składania wniosków mija 29 sierpnia 2025 r.
Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy Międzyrzec Podlaski.
Skąd pobrać wniosek?
Formularze dostępne są na stronie internetowej Gminy Międzyrzec Podlaski: LINK
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.