46 zadań za niemal 42 mln zł
Blisko 90-stronicowy dokument zawierający podsumowanie działań urzędu gminy, jednostek mu podległych, instytucji kultury, szkół oraz organizacji działających na terenie gminy stanowił podstawę do oceny pracy samorządu. Oprócz danych o działalności administracyjnej raport zawierał również szczegóły dotyczące realizacji budżetu, w tym finansowania inwestycji i wydatków bieżących. Na same inwestycje przeznaczono 41.873.871,51 zł – z czego aż 34,5 mln zł pochłonęły przedsięwzięcia związane z infrastrukturą drogową. Łącznie zrealizowano 46 zadań inwestycyjnych.
Wspólna praca przyczyną sukcesu
Wójt, dziękując za udzielone absolutorium, zwrócił uwagę, że jest to rezultat wspólnego wysiłku i współdziałania – nie tylko z radnymi czy sołtysami, ale również z pracownikami urzędu, kierownictwem instytucji, kadrą oświatową i mieszkańcami. Podkreślił znaczenie nie tylko wsparcia, ale również merytorycznej krytyki, która motywuje do dalszej pracy na rzecz rozwoju gminy.
reklama
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.