W poniedziałek (18 października) do policjantów z łęczyńskiej komendy zgłosił się 60-letni mieszkaniec gminy Cyców, który poinformował, że padł ofiarą oszustów.
- Z relacji mężczyzny wynikało, że zadzwoniła do niego kobieta podająca się za pracownika banku. Poinformowała, że na jego koncie widnieje kilka wniosków o kredyt. Mężczyzna zaprzeczył, aby takie wnioski składał. Następnie kobieta poprosiła o podanie danych osobowych oraz danych dowodu osobistego. Po czym podała numer telefonu na który miał zadzwonić, aby dowiedzieć się szczegółów dotyczących złożonych wniosków - informuje starszy aspirant Magdalena Krasna z KPP w Łęcznej.
Gdy zadzwonił pod wskazany numer odezwał się mężczyzna. Podał mu swoje dane, hasło do bankowości elektronicznej i pin do karty. 60-latek nabrał podejrzeń i skontaktował się z infolinią swojego banku. Opowiedział o sytuacji i wtedy dostęp do jego konta został zablokowany. Okazało się, że z jego konta zniknęło 1,2 tys. zł.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.